چهره‌ي 27 تيم صعودكننده ليگ اروپا مشخص شد
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
چهره‌ي 27 تيم صعودكننده ليگ اروپا مشخص شد
  • بازدید : (736)

 

دور پاياني از مرحله‌ي گروهي ليگ اروپا چهارشنبه شب در 6 گروه برگزار شد تا چهره‌ي 12 تيم ديگر راه يافته به جمع 32 تيم پاياني شناخته شود.

در گروه D ويارئال با نتيجه‌ي 2 بر يک از سد FC بروژ گذشت و به عنوان تيم نخست راهي دور بعد شد. در ديگر ديدار پائوک سالونيکا با يک گل دينامو زاگرب را در صربستان شکست داد و به عنوان تيم دوم جواز صعود به مرحله‌ي بعدي را کسب کرد.

* جدول گروه D

1- ويارئال 12 امتياز

2- پائوک سالونيکا 11 امتياز

3- ديناموزاگرب 7 امتياز

4- FC بروژ 3 امتياز

در گروه E آلکمار هلند که اميدي براي صعود نداشت با نتيجه‌ي 3 بر صفر بوريسوف را شکست داد تا رقابت‌ها را با پيروزي ترک کند. ديدار تيم‌هاي شريف و ديناموکيف هم گلي دربرنداشت.

*جدول گروه E

1-ديناموکيف 11 امتياز

2- بوريسوف 10 امتياز

3- آلکمار 7 امتياز

4- شريف 5 امتياز

در گروه F زسکا مسکو که با پيروزي در هر 5 بازي قبلي صعودش را مسجل کرده بود، مقابل اسپارتاپراگ با تساوي بدون گل متوقف شد. پالرمو هم با يک گل از سد لوزان اسپورت گذشت اما باز هم نتوانست از گروه صعود کند.

*جدول گروه F

1- زسکا مسکو 16 امتياز

2- اسپارتاپراگ 9 امتياز

3- پالرمو 7 امتياز

4- لوزان اسپورت 1 امتياز

در گروه J ديدارهاي روز ششم برنده نداشت و هر دو ديدار با تساوي پايان يافت. بورسيا دورتمند که براي صعود نياز به پيروزي داشت، تلاش زيادي براي شکست سويا انجام داد، اما در پايان به نتيجه‌اي بهتر از تساوي 2 بر 2 دست پيدا نکرد. دفاع چندلايه‌اي و پوششي سويا، نماينده‌ي آلمان را که از دقيقه‌ي 50 حمله مي کرد ناکام گذاشت.

در ديگر ديدار اين گروه تلاش تيم هاي پاري سن ژرمن و کارپاتي با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

جدول گروه J

1- پاري سن ژرمن 12 امتياز

2- سويا 10 امتياز

3- بورسيا دورتموند 9 امتياز

4- کارپاتي 1 امتياز

در گروه K با وجود تساوي بدون گل مقابل اوترخت به عنوان تيم نخست راهي دور بعد شد. ناپولي هم به لطف پيروزي يک بر صفر در ديدار خانگي مقابل استوابخارست جواز صعود به جمع 32 تيم پاياني رقابت ها را به دست آورد.

جدول گروه K

1- ليورپول 10 امتياز

2- ناپولي 7 امتياز

3- استوابخارست 6 امتياز

4- اوترخت 5 امتياز

در گروه L بشيکتاش و پورتو که پيش از اين صعود خود را قطعي کرده بودند، حريفانشان را شکست دادند. نماينده‌ي ترکيه با نتيجه‌ي 2 بر صفر از سد راپيدوين گذشت و پورتو که افتخار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را هم در کارنامه دارد با نتيجه‌ي 3 بر يک از سد زسکاصوفيه گذشت.

جدول گروه L

1- پورتو 16 امتياز

2- بشيکتاش 13 امتياز

3- زسکاصوفيه 3 امتياز

4- راپيدوين 3 امتياز

تکليف ديگر تيم‌هاي صعود کننده در 6 گروه ديگر پنج شنبه شب مشخص مي شود، هرچند تعدادي از تيم‌ها از هم اکنون صعود خود را قطعي کرده‌اند. از جمع 12 گروه 24 تيم به دور بعد صعود مي کنند. همچنين 8 تيم حاضر در گروه‌هاي هشت گانه ليگ قهرمانان اروپا که در گروه خود سوم شده اند در کنار اين 24 تيم راه يافته 32 تيم پاياني رقابت‌ها را تشکيل خواهند داد.

تيم‌هاي صعود کرده به مرحله‌ي حذفي: منچسترسيتي، بايرلورکوزن، اسپورتينگ ليسبون، ويارئال، پائوک سالونيکا، ديناموکيف، باته بريسوف، زسکامسکو، اسپارتاپراگ، زنيت، اشتوتگارت، يانگ بويز، آيندهوون، متاليست خارکيف، پاري سن ژرمن، سويا ليورپول، ناپولي پورتو، بشيکتاش، آژاکس، بازل، بنفيکا، براگا، رنجرز، رابين کازان، توئنت انسخده و بنفيکا.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: